Ősz-köszöntő kirándulás

Az elmúlt alkalmakor a túrázni vágyóknak volt szerencséje, most viszont azokra is gondolunk, akik nem feltétlen szeretnének hosszú túrát megtenni, hanem inkább a természetjárás örömeit szeretnék kiélvezni ezen kora-őszi időpontban.

Vasárnap nagyon szép időnk lesz – ha lehet hinni az előrejelzésnek. A találkozó október 4-én vasárnap 8:30 kor lesz a “Budaörs, Városháza” buszmegállóban (térkép) ahova többek között a 40-es busz megy Kelenföldről. Innen nyakunkba vesszük a tájat, és dimbes dombos tájon keresztül haladva nagyon szép kilátásban lesz részünk, ha az időjárás is úgy akarja. A farkas-hegy mellett megnézzük, maradt-e még valami a vitorlázó emlékműből, vagy fémhulladéknak nézték, és már teljesen elhordták-e:)

Továbbhaladva a vállalkozóbb kedvűek akár egy barlangba is behatolhatnak (ha nyitva van), és a piktortégla-üregek mentén továbbhaladva, csillebérc felé vesszük az irányt.

Akinek az ereje ennyit enged, itt nyugodtan felszállhat a 90-es buszra, mellyel a Széll Kálmán térre jut le.

Továbbhaladva a normafa felé, elhaladunk a Makkosmáriai kegyhely mellett, majd Normafánál kötünk ki. Ez lesz a kirándulás hivatalos végállomása (innen indul lefelé a 21-es és 90-es busz a Széll Kálmán tér felé), de minden további nélkül elsétálhatunk még az Erzsébet kilátóhoz, ahonnan nagyon szép kilátás nyílik az egész városra.

Szeretettel várunk mindenkit!

Reklámok

matheasrex névjegye

Nem vagyok átlagos. Már a testmagasságom eltér a megszokottól, hát még ami a többi dolgot illeti. Nagyon szeretek programozni. De mielőtt programozó lettem, kamionozni szerettem nagyon. Bejártam egész Európát. Azért mentem a közlekedésmérnöki karra annakidején, mert ott volt ez egyik legmagasabb az ösztöndíj, és azt hittem, van köze a kamionozáshoz. A sulinak nincs, de én közbe azért kamionozgatttam. Aztán Jóisten úgy rendezte, hogy programozó lettem. Az oszkar.com-t fejlesztem hobbiprojektként, de főállásban a vateránál dolgozom. És csak a Jóisten tudja, mi jön még ezután...
Kategória: Budaörs
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Oszd meg velünk a véleményedet!

