Téli barangolás a budai hegyekben

Január utolsó napján egy kellemes kirándulásra invitálunk minden kirándulni vágyót a Budai hegyekbe.

Találkozó a Margit hídi hévállomásnál lesz, 8:50 -kor. Figyelem! A HÉV a felszínről indul, a találkozó itt, a HÉV hátuljánál lesz! A HÉV 9:00-kor indul, és a “Csillaghegy” megállóig megyünk vele. Itt nyakunkba vesszük a hegyeket völgyeket, és átmegyünk Csobánkára.

A Kirándulás során útbaejtjük a Nagykevélyt és a Kiskevélyt. Sőt, még egy úgynevezett Mackó barlangot is.

A kirándulás összesen 12 km lesz, kisebb nagyobb dimbek dombok között. Előreláthatólag a csobánkai elágazásnál a 2 órakor induló buszt el fogjuk érni (de amugy fél óránként megy busz, ha gyorsabbak vagy lassabbak leszünk)

A dolgok jelen állása szerint kellemes, 9-10 fokos idő lesz, bízunk benne, hogy velünk tartasz!

Jó készülődést kívánunk addig is a kiránduláshoz!

A KirándulóKlub csapata

Reklámok

matheasrex névjegye

Nem vagyok átlagos. Már a testmagasságom eltér a megszokottól, hát még ami a többi dolgot illeti. Nagyon szeretek programozni. De mielőtt programozó lettem, kamionozni szerettem nagyon. Bejártam egész Európát. Azért mentem a közlekedésmérnöki karra annakidején, mert ott volt ez egyik legmagasabb az ösztöndíj, és azt hittem, van köze a kamionozáshoz. A sulinak nincs, de én közbe azért kamionozgatttam. Aztán Jóisten úgy rendezte, hogy programozó lettem. Az oszkar.com-t fejlesztem hobbiprojektként, de főállásban a vateránál dolgozom. És csak a Jóisten tudja, mi jön még ezután...
Kategória: Következő kirándulás | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Oszd meg velünk a véleményedet!

