Tavasz-váró kirándulás a Börzsönyben

Vasárnap (febr. 28-n) egy kellemes kirándulásra hívunk mindenkit a Börzsönybe! Az időjárás jelen előrejelzése alapján kellemes kirándulóidőre számíthatunk, így egy bárki által kényelmesen teljesíthető börzsönyi kirándulást terveztünk erre a napra.

A találkozás vasárnap reggel 8:55 kor lesz a Nyugati pályaudvaron a Vác felé menő vágányok (4. – 8.) előtti kerítésnél.  Innen a 9:07 kor induló vonattal fogunk elrobogni egészen Nagymarosig. A 43 perces vonatutat követően egy körkiránduláson veszünk részt ahonnan útközben számos gyönyörű kilátás fog nyílni a Dunakanyarra.

A kirándulás kb 10,5 km hosszú lesz, tehát távolságra nem lesz megerőltető, de azért a szintkülönbségre készüljünk, mert pár 100 métert vertikális irányban is fogunk azért mozogni!

Visszafelé a csoport tempójától függ, hogy melyik vonattal jövünk, de a legnagyobb esély arra mutatkozik, hogy a 14:09-es vontatot fogjuk elcsípni.

Mindenkit szeretettel várunk!

A KirándulóKlub csapata

Reklámok

matheasrex névjegye

Nem vagyok átlagos. Már a testmagasságom eltér a megszokottól, hát még ami a többi dolgot illeti. Nagyon szeretek programozni. De mielőtt programozó lettem, kamionozni szerettem nagyon. Bejártam egész Európát. Azért mentem a közlekedésmérnöki karra annakidején, mert ott volt ez egyik legmagasabb az ösztöndíj, és azt hittem, van köze a kamionozáshoz. A sulinak nincs, de én közbe azért kamionozgatttam. Aztán Jóisten úgy rendezte, hogy programozó lettem. Az oszkar.com-t fejlesztem hobbiprojektként, de főállásban a vateránál dolgozom. És csak a Jóisten tudja, mi jön még ezután...
Kategória: Börzsöny | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Oszd meg velünk a véleményedet!

