Március-végi kirándulás a Dobogókő környékén

Kedves Kiránduló barátunk!

Vasárnap, Március 27-én ismét felkerekedünk, és egy kellemes könnyű kirándulást teszünk a pilisben. Mivel ez húsvét vasárnap lesz, igyekszünk a kirándulást nem megerőltetőre tervezni:)

Találkozó 9:00 kor lesz a Batthyányi téren, a HÉV végénél. Pomázig fogunk közlekedni (kiegészítő jegyet kell venni). Pomázon átszállunk a Dobogókőre menő buszra, amivel az utolsó előtti megállóig megyünk. Egy röpke körbenézés után elindulunk lefelé, útbaejtve a Hideg-lyukat, a Zsiványsziklákat, az Ördög-lyukat, leereszkedünk Pilisszentkeresztig. Innen egy rövid körkirándulást teszünk a Szent kúthoz (hol 1,5 éve rengeteg vargányát találtunk, de most március végén tuti nem fogunk)

Ezt követően visszatérve Pilisszentkeresztre buszra ülünk, és visszatérünk Pomázra, ahonnan Hévvel jutunk vissza Budapestre.

Jó hír, hogy ami szintemelkedés lesz, annak nagyon nagy többségét lefelé tesszük meg, így ez a kirándulás a természet szépségeinek csodálásáról fog szólni, és távolról sem az izmok és tüdő próbájáról. Így tehát bárkit szeretettel várunk, akár kisgyerekkel, akár nagymamával!

A KirándulóKlub Csapata

matheasrex névjegye

Nem vagyok átlagos. Már a testmagasságom eltér a megszokottól, hát még ami a többi dolgot illeti. Nagyon szeretek programozni. De mielőtt programozó lettem, kamionozni szerettem nagyon. Bejártam egész Európát. Azért mentem a közlekedésmérnöki karra annakidején, mert ott volt ez egyik legmagasabb az ösztöndíj, és azt hittem, van köze a kamionozáshoz. A sulinak nincs, de én közbe azért kamionozgatttam. Aztán Jóisten úgy rendezte, hogy programozó lettem. Az oszkar.com-t fejlesztem hobbiprojektként, de főállásban a vateránál dolgozom. És csak a Jóisten tudja, mi jön még ezután...
Kategória: Dobogókő | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Oszd meg velünk a véleményedet!

