Május 8: Kirándulás Tatabánya környékén

Reménykedve a kedvező időjárásban, vasárnapra egy 10km hosszú, kb összesen 400m szintemelkedésű kirándulást terveztünk Tatabánya környékén.

Találkozó: 8:15 kor a Kelenföldi Pályaudvar rozoga épületének pénztárakhoz legközelebbi bejárata előtt. A vonat 8:28 kor indul Tatabányára, mindenki szerezze be a szükséges jegyet az utazáshoz!

Egy 44 perces kellemes vonatozás után Tatabányán nem habozunk, hanem nekimegyünk a város fölé magasodó hegynek, és a város nevezetessége (a Turul madár) mellett elhaladva barangolunk egy kört a hegyen. Több szép kilátópontot is érintve – ha az időjárás is kedvez – a Kisalföldön elég nagy távlatokig elnézhetünk.

Visszaindulás tempótól függően a kora délutáni órákban (minden óra 40 perckor indul vissza vonat)

Mivel a héten elég sok csapadék hullott, javasoljuk, senki nem makkoscipőben jöjjön:)

Addig is jó munkát:)

Szeretettel várunk mindenkit!

A KirándulóKlub csapata

Reklámok

matheasrex névjegye

Nem vagyok átlagos. Már a testmagasságom eltér a megszokottól, hát még ami a többi dolgot illeti. Nagyon szeretek programozni. De mielőtt programozó lettem, kamionozni szerettem nagyon. Bejártam egész Európát. Azért mentem a közlekedésmérnöki karra annakidején, mert ott volt ez egyik legmagasabb az ösztöndíj, és azt hittem, van köze a kamionozáshoz. A sulinak nincs, de én közbe azért kamionozgatttam. Aztán Jóisten úgy rendezte, hogy programozó lettem. Az oszkar.com-t fejlesztem hobbiprojektként, de főállásban a vateránál dolgozom. És csak a Jóisten tudja, mi jön még ezután...
Kategória: Tatabánya | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Oszd meg velünk a véleményedet!

